Αποκλείστηκαν από την τελική φάση οι κορασίδες του ΠΑΣ Γιάννινα

ΜΠΑΣΚΕΤ | 16-05-2026

Αποκλείστηκαν από την τελική φάση οι κορασίδες του ΠΑΣ Γιάννινα TAGS: #Μπάσκετ #ΠΑΣ Γιάννινα

Την 2η ήττα γνώρισαν οι κορασίδες του ΠΑΣ Γιάννινα στη Β' Φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κορασίδων.

Στο 2ο όμιλο, η ΑΓΕΧ κατέβαλε με 71-52 τον ΠΑΣ Γιάννινα στα Γρεβενά και θα παλέψει με την Ανόρθωση Βόλου αύριο (17/5) για τη θέση στην τελική φάση.

ΠΑΣ Γιάννινα-ΑΓΕΧ 52-71

Διαιτητές: Παπαγεωργίου Κ.- Τούσης-Χαλόφτης (Πλεξίδας)

Δεκάλεπτα: 11-21, 16-37, 36-60, 52-71

ΠΑΣ Γιάννινα (Ζήκα): Ζήκα 25, Γκόγκου, Βαδεβούλη 12, Γκόγκου Ν. 5, Γεωργιάδη 8, Μπουκουβάλα, Χασκώνη 2

ΑΓΕΧ (Βαφειάδη): Κόφινα 5 (1), Τριανταφυλλίδου 5, Παπαστεφανή 12 (1), Γάτσου 12, Σιδέρη 4, Μουρατίδη 15, Θεοδώρου 9, Σκούρα 6 (2), Μπαρδάκα, Αθηναίου 3 (1), Χαλικοπούλου

Τα αποτελέσματα του Σαββάτου 16 Μαΐου:

1ος όμιλος

ΣΑΚ Αστέρας-Πιερικός Αρχέλαος 45-52

2ος όμιλος

ΠΑΣ Γιάννινα-ΑΓΕΧ 52-71

3ος όμιλος

Προμηθέας Πάτρας-Ολυμπιάδα Αργολίδας 69-17

4ος όμιλος

Πρωτέας Βούλας-Παναθλητικός 62-87

5ος όμιλος

Αίολος Μυτιλήνης-ΟΦΗ 30-82



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!