ΕΛΛΑΔΑ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ | 26-06-2026
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, το πτυχίο του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων παραδόθηκε και επίσημα στα χέρια της μητέρας του, Μαρίας Γιακουμάκη, από την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Κατά την υποδοχή της μητέρας του Βαγγέλη στο Υπουργείο, η χειρονομία αυτή χαρακτηρίστηκε ως ένα οφειλόμενο ηθικό χρέος της Πολιτείας απέναντι στη μνήμη του νεαρού φοιτητή αλλά και στην οικογένειά του, που εδώ και χρόνια ανεβαίνει τον δικό της Γολγοθά.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, εκφράστηκε από κοινού η ευχή και η ελπίδα η τραγική υπόθεση του Βαγγέλη να αποτελέσει οριστικά το τελευταίο περιστατικό που συνδέεται με ανάλογες νοσηρές συμπεριφορές και φαινόμενα bullying στους χώρους σπουδών.
Υπενθυμίζεται ότι το πτυχίο είχε παραδοθεί αρχικά στον Υπουργό την περασμένη Τετάρτη, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στις εγκαταστάσεις της Γαλακτοκομικής Σχολής στα Ιωάννινα, εκεί όπου ο Βαγγέλης φοίτησε και αγάπησε την τέχνη του.
Στην παράδοση και συνάντηση παρέστησαν επίσης ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, καθώς και ο βουλευτής Ρεθύμνου, Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι οποίοι συνδέονται με μακρόχρονη φιλική σχέση με την οικογένεια Γιακουμάκη από την Κρήτη και θέλησαν να βρεθούν στο πλευρό της μητέρας του σε αυτή την ιδιαίτερη στιγμή.
Πηγή: epiruspost.gr
Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!
Ioanninagoal.gr || Sports News || Αθλητικό portal στα Ιωάννινα, Copyright © 2026, All rights reserved.