Στην Κορέα για το Παγκόσμιο Ανδρών - Γυναικών η Εθνική ομάδα

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ | 22-06-2026

Στην Κορέα για το Παγκόσμιο Ανδρών - Γυναικών η Εθνική ομάδα

Ταξίδεψε το απόγευμα της Κυριακής (21/6) για την πόλη Incheon της Κορέας η Εθνική μας ομάδα Τεχνικής Κολύμβησης, προκειμένου να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών - Γυναικών, που γίνεται εκεί από τις 24 έως τις 28 Ιουνίου.

Στη διοργάνωση έχουν δηλώσει συμμετοχή 300 αθλητές από 36 χώρες.

Στην ελληνική αποστολή περιλαμβάνονται 13 αθλητές/τριες. Είναι οι:

Κορομπύλης Άγγελος (Δελφίνια Περιστερίου)

Καλτσουκαλάς Γιώργος (Δελφίνια Περιστερίου)

Παναγιωτίδης Γιώργος (ΚΟ Καλαμαριάς)

Ηλιόπουλος Ιωάννης (Γλαύκος Περιστερίου)

Νικολόπουλος Αλέξανδρος (ΑΕ Χαϊδαρίου)

Ρόκκος Άγγελος (Ποσειδών Ληξουρίου)

Ηλιάκη Μαρία (Γλαύκος Περιστερίου)

Τελιούση Ιφιγένεια (ΚΟ Καλαμαριάς)

Καλφίδου Ελένη (ΚΟ Καλαμαριάς)

Δεληγιάννη Ειρήνη (ΝΟ Αμφιθέας)

Φίλογλου Άννα (Λαρισσαϊκός Τιτάνες)

Καπέρδα Γιολάντα (Άλμπατρος Ιωαννίνων)

Κτενά Σοφία (Δελφίνια Περιστερίου)

Την ομάδα συνοδεύουν, οι: Γιάννης Καλαϊτζογλίδης (ομοσπονδιακός προπονητής), Κλεάνθης Λιάπης (προπονητής Γλαύκος Περιστερίου) και Ηλίας Ξιάρχος, μέλος του ΔΣ ΚΟΕ και ταμίας της CMAS, ως αρχηγός αποστολής.



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!